środa, 8 października 2008

JOCZ I TRĘDOWSKI na dobrej drodze do JAPONII

Nie pisałem o niedzielnym zwycięstwie Roberta bo zrobiły to już wcześniej dwa inne serwisy a temat obecny był również na forum... ale ,że sprawa jest poważna do tematu zwycięstwa na niedzielnej gali trzeba powrócić. Z dziennikaraskiego obowiązku i tytułem przypomnienia.

Robert Jocz bes. Vitaly Shementov via Rear Naked Choke in Runde 2

Nie jest to pierwsza wygrana w kraju tulipanów, dlatego też tam doceniono naszego zawodnika bardziej niż w jego ojczystym kraju.Ale do rzeczy ...

Wszystko wskazuje na to,że Robert Jocz będzie drugim po Pawle Nastuli Polakiem walczącym dla organizacji Sengoku. Kiedy wyczytałem te informację na imperium-sportu w odpowiedzi na post pts00 od razu zacząłem wertować sieć by znaleźć inny portal potwierdzający te info. Szybko trafiłem na wywiad z Robertem zamieszczony na www.forumring.pl">forumring.pl do którego odsyłam. Info zatem sprawdzone , mało tego na SHOOTO dzięki zaradności i kontaktom Holendrów ma pojawić się również Grzegorz Trędowski. Słabiej zorientowanym przypomnieć trzeba,że obaj panowie mają swój background w JUDo stąd też obecność ich nazwisk w tym poście.

http://cyber-sport.us/viewtopic.php?t=70381

http://www.forumring.pl/viewtopic.php?f=4&t=2820

Brak komentarzy: