wtorek, 9 września 2008

... w pigule z konieczności

Nie było mnie kilka ładnych dni, niestety angina skutecznie wykluczyła mnie z blogowej działalności,teraz funkcjonuje już nieco lepiej... póki co w pigule to co rzuciło mi się w oczy po przeglądzie sieci:

1.Pisałem już o kolejnej walce Antka Chmielewskiego... ale , jedno ale - zmienił sie przeciwnik,ta nowa twarz to czeski zawodnik Andre Reinards.
2.Firma MANTO ,spacjalizująca się jak do tej pory produkcji odzieży ulicznej i treningowej ( do grapplingu i BJJ ) wypuściła na rynek rękawice bokserskie w trzech kolorach ze skóry 12 OZ, kto lubi pouderzać powinien spróbować :) ... ja mam tylko ich rasha z PANAMSów ale jestem zadowolony.
3.Znów odbiegam nieco od tematu gleby ale .... Evan Tanner nie żyje , znaleziono go martwego w górach Palo Verde w Kalifornii ... Kto śledził los Tannera wie ,że przeszedł kilka życiowych zakrętów, wyprawa w góry niestety okazał się ostatnim.
4.Na stronie TAKEDOWN pojawiła się odzież NOGI, szorty i koszulki. Pewnie Belfort jest zadowolony :).
5.Palhares nie dał rady Hendo podczas ostatniego UFC. Wychowanek Murillo Bustamante,świetny parterowiec musi jeszcze trochę poczekać.
6.Jeden z bardziej znanych czarnych pasków BJJ - Paulo Filho nie będzie walczył z Anderson Silva - dlaczego? ani jeden ani drugi tej walki nie chce, obaj jednomyślnie taką możliwość wykluczają.
7.Resztę newsów,ściślej związanych z chwytami postaram się publikować na bieżąco od jutra. .... aha, wspomniane wcześniej MANTO wypuściło też rękawice do MMA : http://www.bigdeal.pl/

Brak komentarzy: